سلام سلام من اومدم بعد کلییییییی    غیبت

دوستای خوبم

یه پیشنهاد دارم 

بیاید امسال با توجه به اینکه از یه طرف بعضیا بیکار شدن بعضیام که حقوقاشونو چند ماه در میون میدن از یه طرفم قیمت همه چیز منجمله لباس خیییلی غیر معقول بالا رفته  مثلا یه مانتو که نود سانت پارچه برده رو میدن  ۱۵۰_۱۶۰    به بالا🤔 خب حالا چی میشه ما امسال لباس نخریم(البته به غیر بچه ها  چون بچه ها واقعا ذوق دارن)

مثلا لباسایی رو که داریم بپوشیم   یا اگه کسی میتونه یه لباسشو با هزینه ی خیلی خیلی کم تغیییرش بده و مدلشو عوض کنه،   اینم میدونم که بعضیا هم دارن مشکلیم برا خریدش ندارن   مثلا من خودم خیاطم  خیلی راحت میتونم مثلا یه مانتویی که بیرون ۵۰۰ هزار تومن قیمتشه با ۱۰۰ هزار تومن شایدم کمتر بدوزم.

اما حرف من اینه که خب چی میشه این مد از بین بره که حتما حتما  عید باید همهههههههه لباس نو بخرن

 البت اره حال میده ادم یاد بچگیاش میفته ولی  الان یکم وضع فرق کرده

اگه همه یا خیلیا این کارو کنن هر جا هم میرن   بگن  ما امسال لباس نخریدیم یا چه اشکالی داره عید لباس سال قبلتو بپوشی ...اونیم که نداشته ، نداره  دلش اروم میگیره   یا خجالت نمیکشه   یا خودشو به سختی نمیندازه یا...


پ.ن۱:  مثلا من خودم امسال لباس نمیخرم و میخوام همین بلوزو    با ۴۰ _۵۰ تومن هزینه بکنم یه لباس جدید .

پ.ن۲:  این بلوز و چند سال پیش یکی برام سوغاتی اورد   اما من چون فکر میکردم   به قول خودمون پیرزنیه هیچ وقت نپوشیدمش😕اما الان که به چشم خریدار نگاش میکنم میبینم  میشه یه چیز خوبی از توش در اورد.

پ.ن۳:حالا بعدا عکس تموم شدشو میزارم.


#عید_امسال


#تصمیم_نوروزی


#پارساله_بپوشیم


#نه_به_چشموهمچشمی


#نه_به_تجملگرایی


#نه_به_تنوعطلبی